ATSISKAITYMAS
Prekių kainos el. parduotuvėje vilmaelectric.lt ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.
Pirkėjas turi galimybę atsiskaityti už prekes vienu iš šių būdų:
2.1. Už prekes galima atsiskaityti kreditinėmis ir debetinėmis VISA, MasterCard, turinčiomis saugaus atsiskaitymo internete galimybę. Šią galimybę galima aktyvuoti savo interneto banke, suvedus kortelės turėtojo duomenis, kortelės numerį, galiojimo datą ir CVV kodą. Suvedus kortelės duomenis Pirkėjas gali būti nukreiptas į kreditinę ar debetinę kortelę išdavusio banko puslapį saugos kodo suvedimui, kuris reikalingas Pirkėjo tapatybės patvirtinimui. Nuo kortelės sąskaitos iš karto bus nuskaityta užsakymo suma.
2.2. Už pasirinktas prekes galimybė atsiskaityti naudojantis šių bankų elektroninės bankininkystės sistemomis: „SEB“, „Swedbank“, „Citadele“, „Luminor“ ir „Šiaulių bankas“ bei „Paypal“. Pirkėjas, pasirinkęs vieną iš išvardytų bankų, bus nukreiptas į jo elektroninę sistemą, kurioje matys automatiškai suformuotą ruošinį užsakymui apmokėti, kurį beliks tik patvirtinti.
Pasirinkęs vieną iš išankstinio apmokėjimo būdų pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti iškart patvirtinęs užsakymą. Tik gavus apmokėjimą, suruošiamas prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
PREKIŲ PRISTATYMAS
Atlikus užsakymą elektroninėje parduotuvėje ir jį apmokėjus, prekės bus pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu. Pirkėjas, užsakymo metu įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Jei dėl Pirkėjo kaltės buvo nurodytas netikslus adresas, o siunta dėl šios priežasties grąžinta Pardavėjui, pageidavus siuntą persiųsti, Pirkėjas padengia persiuntimo išlaidas pats.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure (nenugalimos jėgos) aplinkybių.
Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėjo įgaliotu atstovu (kurjeriu) patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Prekių kiekį, kokybę (išorinę prekių išvaizdą) ir komplektiškumą Pirkėjas privalo patikrinti prekių priėmimo metu. Pretenzijos dėl prekių kiekio, kokybės (išorinės prekių išvaizdos) ir komplektiškumo gali būti pateiktos ne vėliau kaip prekių gavimo dieną internetinėje parduotuvėje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas Pirkėjo įgaliotas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.